HTML

Leszel a feleségem?

Lélekmelegítő, hogy nem csak szakítások vannak a világon. Fiúknak ötletdoboz, hogy mit hogyan és hogyan ne. Lányoknak remény, hogy vannak még beteljesült álmok... Történeteket a leszelafelesegem@gmail.com címre küldhettek.

Utolsó kommentek

  • nevem_senki: Köszi, akkor megnyugodtam. Mi is a B tervet választjuk. Köves gyűrű a lánynak, és házasság után ka... (2010.07.27. 16:53) Eljegyzés- Hogyan is kellene?
  • szaffy, a boldog nyúl :): köszönöm. igyekeztem.:) aron stilusa is zsenialis. meg fuzom, hogy irja meg a masik oldalt is.:) (2009.01.21. 14:09) Akasztják a hóhért
  • Elanor_42: én is ilyet akarok :) majd eccer :D jó a kép is. te szaffy, olyan szépen, egyszerűen, világosan, ... (2009.01.19. 14:28) Akasztják a hóhért
  • Cukros_Mázas: Cukik a birkák, ó igen :-) (2009.01.18. 12:00) Se nem romantikus, se nem különleges
  • milena: Örülök, hogy végre megírtad a részleteket :) Sok boldogságot itt is! (2009.01.03. 20:55) Akasztják a hóhért
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nevem_senki: Köszi, akkor megnyugodtam. Mi is a B tervet választjuk. Köves gyűrű a lánynak, és házasság után ka... (2010.07.27. 16:53) Eljegyzés- Hogyan is kellene?
  • szaffy, a boldog nyúl :): köszönöm. igyekeztem.:) aron stilusa is zsenialis. meg fuzom, hogy irja meg a masik oldalt is.:) (2009.01.21. 14:09) Akasztják a hóhért
  • Cukros_Mázas: Cukik a birkák, ó igen :-) (2009.01.18. 12:00) Se nem romantikus, se nem különleges
  • csuporho: Olyan jó ilyeneket olvasni. Mégmégmég :"""))) (2008.11.25. 13:06) "Naná"
  • szaffy, a boldog nyúl :): elanor igen. az en tortenetem is ez lett. az egyetlen kulonbseg az volt, hogy az en kezem sosem k... (2008.10.19. 21:03) Kint a padon

Címkék

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Akasztják a hóhért

2008.12.16. 13:00 szaffy, a boldog nyúl :)

Kisebb kihagyás után kicsit rendhagyó poszttal szeretném újraéleszteni a blogot. Igen, itt jön az én leánykérésem története.

Sokszor ültem le, hogy megírjam ezt a történetet, de valahogy mindig elmaradt. Leginkább azért, mert nem tudtam volna úgy átadni a hangulatát, ahogy szerettem volna. Most nekigyürkőzök, meglátjuk mennyire sikerül.

Nem volt extém, se csinnadrattás, se tortába rejtős. Olyan volt, mint Ő. Olyan volt, mint Én.

 

 

Van egy kialakult szokásunk. Minden hónap huszadikán étterembe visz, hogy megünnepeljük a megismerkedésünket. Nem volt ez máshogy aznap este sem, immáron hatodik alkalommal.

Hamar hazajött, nem számított rá, hogy én már otthon leszek. Zavarban volt. Látszott rajta, hogy valami huncutságon töri a fejét. Kaptam egy csodaszép tulipán csokrot, mert tudta, hogy az a kedvenc virágom. Igazából  gyanakodni akkor kezdtem, mikor észrevettem, hogy még fodrásznál is volt.:)

Taxival mentünk a kedvenc éttermünkbe, a Zila kávéházba. Olyan sofőrt fogtunk ki, hogy nem hittem, hogy élve odaérünk. Száguldozott az egész városon keresztül, cikázott a sávok között, majdnem elütött két nyugdíjas bevásárlókocsis nénit és egy ártatlanul bámészkodó bácsit. Számoltam a perceket és imádkoztam az életünkért. Végül rendben megérkeztünk, bár mikor leállt a motor, én némán beígértem egy százast Szent Antalnak.

Volt foglalt asztalunk az étteremben. Helyünkre kísértek minket, a főúr lesegítette a kabátom. Szólt az élőzene. Nagyon hangulatos volt. Finomakat ettünk, ittunk. Megadtuk a módját a dolgoknak. Mikor megettük a főételt és a hozzá rendelt bor is elfogyott, egyszer csak in medias res közölte, hogy lenne egy kérdése. Hozzá mennék-e feleségül? Én pedig lányos zavaromban, először azt hittem, viccel. Olyan sokat beszéltünk már a közös terveinkről, hogy nem gondoltam, hogy akkor ez most Az a kérdés. Félig elviccelve mondtam neki, hogy tudja, hogy igen. Ekkor halászta elő a zakója zsebéből a kb. egy hónapja otthon rejtegetett gyűrűt.

Sokáig üldögéltünk még ott az asztalnál. Fogtuk egymás kezét. Én mosolyogtam, mint egy töklámpa és fél másodpercenként lepillantottam az ujjamra. Ő mosolygott rajtam és örült, hogy örülök. Felhívtuk a családot és halálra rémítettem anyukámat, mert szombatra (csütörtök volt) bejelentkezett, immáron a vőlegényem, egész családja hivatalosan is leányt kérni. Hazafelé már más taxis hozott minket, így nem nőtt az egyházzal szembeni tartozásom összege.

Ha össze akarnám foglalni, azt mondanám, hogy így volt tökéletes. Nem volt cifra monologizálás, se romantikus fehér lovas bevonulás, se zöld mezőn térdre borulás. De elég volt a szemébe néznem. Benne volt minden és benne van azóta is.

Azóta eltelt egy hónap. Lett belőlünk rendhagyó szakítós poszt. Mi pedig boldogan élünk, míg meg nem halunk.:)

Itt a vége, fuss el vége...

Ui: Most már el merem mesélni, hogy a blog ötlete akkor fogant meg, mikor egyszer utólag elmesélte, hogy egy kósza impulzustól vezérelve, egyszer egy Tesco pénztárnál állva majdnem megkérte a kezem. Szerintem biztos, hogy van olyan őrült az országban, aki megtette...

Továbbra is várjuk az ilyen és az ehhez hasonló történeteket.

3 komment

Címkék: én vacsora igen

A bejegyzés trackback címe:

https://leszelafelesegem.blog.hu/api/trackback/id/tr69826040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

milena 2009.01.03. 20:55:53

Örülök, hogy végre megírtad a részleteket :)

Sok boldogságot itt is!

Elanor_42 2009.01.19. 14:28:48

én is ilyet akarok :) majd eccer :D
jó a kép is.

te szaffy, olyan szépen, egyszerűen, világosan, tisztán írsz. sőt, humorosan. öröm olvasni. de komolyan!

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2009.01.21. 14:09:05

köszönöm. igyekeztem.:)
aron stilusa is zsenialis. meg fuzom, hogy irja meg a masik oldalt is.:)
süti beállítások módosítása