HTML

Leszel a feleségem?

Lélekmelegítő, hogy nem csak szakítások vannak a világon. Fiúknak ötletdoboz, hogy mit hogyan és hogyan ne. Lányoknak remény, hogy vannak még beteljesült álmok... Történeteket a leszelafelesegem@gmail.com címre küldhettek.

Utolsó kommentek

  • nevem_senki: Köszi, akkor megnyugodtam. Mi is a B tervet választjuk. Köves gyűrű a lánynak, és házasság után ka... (2010.07.27. 16:53) Eljegyzés- Hogyan is kellene?
  • szaffy, a boldog nyúl :): köszönöm. igyekeztem.:) aron stilusa is zsenialis. meg fuzom, hogy irja meg a masik oldalt is.:) (2009.01.21. 14:09) Akasztják a hóhért
  • Elanor_42: én is ilyet akarok :) majd eccer :D jó a kép is. te szaffy, olyan szépen, egyszerűen, világosan, ... (2009.01.19. 14:28) Akasztják a hóhért
  • Cukros_Mázas: Cukik a birkák, ó igen :-) (2009.01.18. 12:00) Se nem romantikus, se nem különleges
  • milena: Örülök, hogy végre megírtad a részleteket :) Sok boldogságot itt is! (2009.01.03. 20:55) Akasztják a hóhért
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nevem_senki: Köszi, akkor megnyugodtam. Mi is a B tervet választjuk. Köves gyűrű a lánynak, és házasság után ka... (2010.07.27. 16:53) Eljegyzés- Hogyan is kellene?
  • szaffy, a boldog nyúl :): köszönöm. igyekeztem.:) aron stilusa is zsenialis. meg fuzom, hogy irja meg a masik oldalt is.:) (2009.01.21. 14:09) Akasztják a hóhért
  • Cukros_Mázas: Cukik a birkák, ó igen :-) (2009.01.18. 12:00) Se nem romantikus, se nem különleges
  • csuporho: Olyan jó ilyeneket olvasni. Mégmégmég :"""))) (2008.11.25. 13:06) "Naná"
  • szaffy, a boldog nyúl :): elanor igen. az en tortenetem is ez lett. az egyetlen kulonbseg az volt, hogy az en kezem sosem k... (2008.10.19. 21:03) Kint a padon

Címkék

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kint a padon

2008.10.18. 08:27 szaffy, a boldog nyúl :)

Sajnos a történet ismerős, csak itt nem maradt el a happy end. Néha a betegség is jó valamire. Megtudja az ember, hogy kire számíthat igazán az életben.

 

Az én sztorim rövid, és annyira csöpögős, mint egy csak DVD-n kiadott Hallmark Channel TV film:))

24 éves voltam, és akkor már egy éve együtt voltunk a barátnőmmel. Hirtelen nagyon megbetegedtem, úgy tűnt, hogy nekem valószínűleg annyi, de legalábbis hónapokig kórházban/szanatóriumban leszek. Kértem, hogy menjünk szét, mert nem szerettem volna, velem szenvedjem - aztán meg egyedül.
Velem maradt és vállalta a dolgot, végig mellettem volt, emberfeletti kitartással csinált végig mindent. A kezelések vége felé kértem meg a kezét, egy parkban a padon. Arra gondoltam, hogy ilyen nehéz időszak után mi együtt bármit végig tudunk csinálni. Azóta is - több-kevesebb sikerrel - együtt vagyunk (9 éve).
Hát ennyi.

3 komment

Címkék: betegség pad igen

A bejegyzés trackback címe:

https://leszelafelesegem.blog.hu/api/trackback/id/tr73719666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sz b&b 2008.10.18. 10:06:28

óóó, ez nagyon szép.. :) jóreggelt!

(halkan meg: elsőőőőőőő :DDD)

Elanor a 42 (törölt) · http://elanor.blog.hu/ 2008.10.19. 19:13:56

na, jó ilyet olvasni.
értelmes, igazi emberekről, igazi történésekről.

én egy olyan változatát ismerem ennek a sztorinak, aminek a végén a fiú meghalt, de addigra már (4-5 évnyi hullámzó hol jobban van, hol rosszabbul periódus után) mindenki lemondott róla, legfőképpen ő saját magáról, engem meg totál kívülállóként is teljesen megviselt a dolog, mert hogyajókurvaéletbe tehetik ezt meg? a lány azóta alkoholista.

szaffy, a boldog nyúl :) · http://vedofelszerelesek.hu/ 2008.10.19. 21:03:53

elanor

igen. az en tortenetem is ez lett. az egyetlen kulonbseg az volt, hogy az en kezem sosem kerte meg.
rengeteget beszelt arrol, hogy milyen lesz a kozos jovo, gyerekek, csalad, de mindig azt mondta, hogyha meggyogyul, csak akkor vesz el.
utolag halas vagyok neki, hogy nem hazasodtunk ossze. ozvegynek lenni nem vicces dolog 25 evesen.

alkoholista, szerintem, akkor lesz az ember, ha keptelen a masikat elengedni vagy ha felelosnek, hibasnak erzi magat.
nekem egy kicsit a szakitosblog okozott fuggest akkoriban. de az legalabb kommunikáciora epult es nem elkabitasra, mint az alkohol.

ugyhogy vegulis sokat koszonhetek nektek. tobbek kozott azt is hogy en nem lettem alkoholista:) es azt is hogy most van egy saját Farkasom.
süti beállítások módosítása